воскресенье, 10 февраля 2013 г.

створення та діяльність оунреферат

Он отлично подходит в качестве хранилища для мелочей: телефонов,805 рубРаздел: Размер светильника-релаксанта: 16x21x11 см.595 рубРаздел: Вооруженные силы Республики Узбекистан Узбекским спецслужбам удалось установить и задержать большинство участников этих актов. Ими оказались боевики - члены ИДУ во главе с Мурадулло Казиевым, Фахриддином Мадаминовым и Закиром Хасановым. Их действия проводились по указанию стамбульского центра ИДУ. В августе 1999 года отряд Джумы Намангани развернул активные боевые действия на юге Киргизии, у границ узбекской части Ферганской долины. Этот отряд перебазировался сюда из Таджикистана, где в Горном Бадахшане расположены базы полевых командиров ИДУ - того же Намангани, Азизбека, Салима и Гани. В районе горного озера Кара-Урт находится полевая ставка лидера узбекских ваххабитов муллы Тохира Юлдаша. Все эти отряды прошли основательную подготовку в тренировочном лагере Тахор, неподалеку от Хоста, который основан бин Ладеном и содержится на его деньги. По данным узбекского Комитета национальной безопасности в настоящее время на территории Горного Бадахшана сосредоточено 40 различных бандформирований - более 3 тысяч боевиков-ваххабитов. Они вооружены, в основном, стрелковым оружием, противотанковыми гранатометами, переносными зенитными ракетами и имеют современные средства связи. Все это приобретено на деньги не только бин Ладена. Периодизация истории развития административной юстиции в России Предпринимавшиеся в тот период попытки кодификации законодательства о судоустройстве и судопроизводстве привели к практическому выделению в структуре гражданско-процессуального законодательства определенной категории дел, при рассмотрении которых суд осуществлял контроль за действиями и решениями органов управления и должностных лиц. К таковым относились дела: по жалобам на неправильность в избирательных списках; связанные с проверкой законности наложения на граждан административных взысканий за правонарушения; о взыскании в государственный бюджет с граждан и колхозов недоимок по налоговым, страховым и другим платежам. Для становления административной юстиции в СССР важным нормативным актом стал Указ Президиума Верховного Совета СССР от 21 июня 1961 г. «О дальнейшем ограничении применения штрафов, налагаемых в административном порядке». Гражданам было предоставлено право обжаловать в суд постановления о наложении на них самого распространенного административного взыскания штрафа. Крупный вклад в развитие административной юстиции внесли принятые в 1980 году Основы законодательства Союза ССР и союзных республик об административных правонарушениях, а затем и КоАП РСФСР. ЗАКОН КАК ФОРМА ПРАВА С помощью деления на виды устанавливается иерархическая соподчинённость актов, занимающих более высокое место и более низкое место в государственной системе. В результате определяются основания и рамки принятия того или иного акта, его основного содержания. Формула на основе и во исполнение закона выражает именно эту правовую связь. Также юридическая сила, установленная в результате принятой классификации, позволяет признать правовой акт, нарушивший установленные юридические зависимости, нарушающим законность и теряющим юридическую силу. Для этого существует набор специальных средств: приостановление акта, отмена, признание акта недействительным, признание утратившим юридическую силу самого акта и связанных с ним других актов, и порожденных ими юридических последствий. Иными словами с помощью правильно составленной классификации можно установить определенную соотносимость и соподчиненность правовых актов, выразить те системные связи и зависимости, которые присущи законодательству в целом и его отраслям, а также всей правовой системе. Таможенные режимы

Соответствует431 рубРаздел: Размер: 30 х 40 см.620 рубРаздел: Закон Украни про оплату працРоздл II ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОПЛАТИ ПРАЦf Стаття 8. Сфера державного регулювання оплати прац Держава здйсню регулювання оплати прац працвникв пдпримств усх форм власност шляхом встановлення розмру мнмально заробтно плати та нших державних норм  гарантй, встановлення умов  розмрв оплати прац кервникв пдпримств, заснованих на державнй, комунальнй власност, працвникв пдпримств, установ та органзацй, що фнансуються чи дотуються з бюджету, регулювання фондв оплати прац працвникв пдпримств-монополств згдно з перелком, що визначаться Кабнетом Мнстрв Украни, а також шляхом оподаткування доходв працвникв. Умови розмру оплати прац працвникв установ та органзацй, що фнансуються з бюджету, визначаються Кабнетом Мнстрв Украни, крм випадку, передбаченого частиною першою статт 10 цього Закону. ( Стаття 8 в редакц Закону N 20/97-ВР вд 23.01.97 ) Стаття 9. Умови визначення розмру мнмально заробтно плати Розмр мнмально заробтно плати визначаться з урахуванням: вартсно величини мнмального споживчого бюджету з поступовим зближенням рвнв цих показникв в мру стаблзац та розвитку економки крани; загального рвня середньо заробтно плати; продуктивност прац, рвня зайнятост та нших економчних умов Правовий статус пдпримств Особливост створення  дяльност малих пдпримств встановлюються законодавством Украни. У республц можуть дяти нш види та категор пдпримств, у тому числ орендн, створення яких не суперечить законодавчим актам Украни. Пдпримства мають право на добровльних засадах об'днувати свою виробничу, наукову, комерцйну та нш види дяльност, якщо це не суперечить антимонопольному законодавству Украни. Пдпримства можуть об'днуватись в: асоцац - договрн об'днання, створен з метою постйно координац господарсько дяльност. Асоцаця не ма права втручатися у виробничу  комерцйну дяльнсть будь-кого з  учасникв; корпорац - договрн об'днання, створен на основ поднання виробничих, наукових та комерцйних нтересв, з делегуванням окремих повноважень централзованого регулювання дяльност кожного з учасникв; консорцуми - тимчасов статутн об'днан ня промислового  банквського капталу для досягнення спльно мети; концерни - статутн об'днання пдпримств промисловост, наукових органзацй, транспорту, банкв, торгвл тощо на основ повно фнансово залежност вд одного або групи пдпримств; нш об'днання за галузевим, територальним та ншими принципами. Кодекс законв про працю УкраниПрацвники реалзують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на пдпримств, в установ, органзац або з фзичною особою. Працвники мають право на вдпочинок вдповдно до законв про обмеження робочого дня та робочого тижня  про щорчн оплачуван вдпустки, право на здоров  безпечн умови прац, на об'днання в професйн сплки та на виршення колективних трудових конфлктв (спорв) у встановленому законом порядку, на участь в управлнн пдпримством, установою, органзацю, на матеральне забезпечення в порядку соцального страхування в старост, а також у раз хвороби, повно або частково втрати працездатност, на матеральну допомогу в раз безробття, на право звернення до суду для виршення трудових спорв незалежно вд характеру виконувано роботи або займано посади, крм випадкв, передбачених законодавством, та нш права, встановлен законодавством. Стаття 2-1 Рвнсть трудових прав громадян Украни Украна забезпечу рвнсть трудових прав усх громадян незалежно вд походження, соцального  майнового стану, расово та нацонально приналежност, стат, мови, полтичних поглядв, релгйних переконань, роду  характеру занять, мсця проживання та нших обставин Мжнародне приватне право Помчник може представляти фзичну особу в суд лише на пдстав окремо довреност. 5. Послуги помчника  оплатними, якщо нше не визначено за домов]ленстю сторн. 6. Помчник може бути у будь-який час вдкликаний особою, яка по]требувала допомоги. У цьому раз повноваження помчника припиня]ються. Стаття 79. Оскарження дй опкуна, ршень органу опки та пклування 1. Д опкуна можуть бути оскаржен зантересованою особою, в тому числ родичами пдопчного, до органу опки та пклування або до суду. 2. Ршення органу опки та пклування може бути оскаржено до вд]повдного органу, якому пдпорядкований орган опки та пклування, або до суду. В12 Загальн положення про юр.ос. Стаття 80. Поняття юр.ос. Юр. ос.  органзаця, створена  зарестрована у вста]новленому законом порядку. Юр. ос. надляться цивльною правоздатнстю  дздат-н'стю, може бути позивачем та вдповдачем у суд. Стаття 81.Види юр.осб 1. Юр.ос. може бути створена шляхом об'днання осб та (або) майна. 2. Юр.ос., залежно вд порядку х створення, подляються на юРидичних осб приватного права та юридичних осб публчного права. Юр.ос. публчного права створються розпорядчим акт. Диаметр 75 мм, 3-х кратное увеличение.308 рубРаздел: Это органайзер "Doorganizer", который вешается на ручку двери.

Яркие стойкие цвета. Диаметр стержня 2 мм.

Класс прочности3101 рубРаздел: Стержень прекрасно держит начальную форму даже после долгого использования.

Метрическая резьба и шестигранная головка под ключ.

Нарис ¶стор ОУН (Перший том: 1920-1939)Це мали бути т укранськ нацоналстичн органзац масового характеру, як замсть планованих на цих теренах частин ОУН унапрямлювали акцю постйного залучування укранського громадянства на теренах США й Канади до визвольно боротьби цлого укранського народу пд прапорами ОУН. Обидв ц органзац гдно виконували покладене на них полк. Коновальцем завдання аж до друго свтово вйни. Згодом впливи в цих органзацях ОДВУ й УНО перехопила органзаця полк. А. Мельника. Таку систему застосовано й на нших теренах поза укранськими землями й обмежено творення окремих клтин ОУН конечним мнмумом. Завданням цих клтин було виконувати окрем доручення ПУН-у в длянц зовншньо полтики та керувати нацоналстичними органзацями дано крани, що мали масовий характер, як згадан ОДВУ й УНО. При цьому ц клтини ОУН спирали сво кервництво в органзацях масового характеру не на якихось правно-органзацйних вимогах, а на здобутому для себе авторитет серед громадянства. Обов'язком членв ОУН за кордоном було теж увмкнутися в ряди членв усх нших укранських органзацй та установ , за змогою, скерувати хню працю по лн потреб визвольно-революцйно боротьби укранського народу Методи управлння пдпримством Розпорядчий вплив здйснються на основ розробки управлнських ршень щодо способв подолання вдхилень, як виникли, або пдвищенням ефективност органзацйно системи, спрямовуючи ц ршення конкретним виконавцям для реалзац. Формою вироблення розпорядчого-впливу  усн та письмов розпорядження. До х складу входять директиви, постанови, накази, вказвки, розпорядження, резолюц. Все це види розпорядчо дяльност, розпорядчого впливу, а не документи. Документи з аналогчними назвами лише зовншнй прояв розпорядчого впливу. Сам же розпорядчий вплив може бути за формою усним чи документально оформленим. Кожна з цих форм ма сво переваги. Усна форма бльш оперативна. Документальна форма сприя кращому облку  контролю виконання розпоряджень. Поднання форм розпорядчо дяльност становить важливу складову сторону дяльност кервника. Постанови це розпорядч акти, як приймаються колегальними органами управлння (з'здами, конференцями, зборами, комсями, правлнням)  мстять шляхи виршення важливих питань, що стосуються вс органзац чи системи в цлому. Размер под ключ: 19 мм. Тип фасовки: ТФ0.

Товар продается упаковкой, в упаковке 10 штук, цена указана за161 рубРаздел: Размер вертолета 15,2 см.711 рубРаздел:

При включении шар начинает вращаться2368 рубРаздел: Упаковка конвертов с оригинальным дизайном от компании «ЭВРИКА».

Предназначен для использования преимущественно в затемнённых помещениях.

Диско-светильник гигантский.

Найдены рефераты по предмету: Органзаця документообгу в установ

РЕФЕРАТЫ КУРСОВЫЕ ДИПЛОМЫ СПРАВОЧНИКИ

Категор установ залежно вд документообгу. Розпорядчий акт про створення евакуацйних органв реферат. Органзаця документообгу в установ

Комментариев нет:

Отправить комментарий